wtorek, 18 lutego 2014

Mleczko do ciała dla moich córek i nie tylko



Miałyście w ciąży swój ulubiony krem do ciała? Ja tak ;)
Mam bardzo suchą skórę, wrażliwą, a w ciąży dodatkowo moja skóra była narażona na sińce, które miałam po zastrzykach jakie otrzymywałam przez 9 miesięcy do brzucha na rorzedzenie krwi, w związku z moją trombofilią. Tym bardziej moje ciało wymagało deliktnego traktowania;)
Odkryłam wówczas silne, nawilżające mleczko do ciała firmy MUSTELA. Polecane jest do stosowania w przypadkach suchej skóry, swędzenia, oraz podrażnieniach. Ten balsam był dla mnie prawdziwym ukojeniem. Ale to nie wszystko, możemy go bezpiecznie stosować dla dzieci, jest Hypoalergiczne. Krem nadal kupuję, ale dla córek, choć zdarza mi  się czasem używać go dla siebie;) Tutaj możemy znaleźć inne produkty z tej firmy, równie dobre!
Mleczko można zamówić w internetowej aptece, która to zaproponowała mi współpracę. Od razu w ich ofercie znalazłam moje ulubione mleczko i bez wahania o nie poprosiłam;)
Apteka internetowa i-apteka.pl, to jedna z pierwszych aptek internetowych założonych na Polskim rynku, która odnosi liczne sukcesy w wielu rankingach i cieszy siezaufaniem klientów - nie tylko w kraju, ale też za granicą. Apteka ma ogromny asortyment produktów, jest bezpieczna i sprawdzona, a zamówione produkty dostarczane są błyskawicznie, tak jak mój krem, który już na drugi dzień był u mnie.








38 komentarzy:

  1. mój ulubiony w ciąży był i jest krem przeciwrozstepom ziaja. jednak do pielęgnacji ciała nadal szukam czegoś co pomoże mojej suchej skórze. dzieki za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia on jest naprawdę dobry, jest idealny dla suchej skóry, swędzenia czy podrażnienia. Cena może wysoka, ale ma dużą pojemność, bo aż 200 ml no jest wydajny!

      Usuń
    2. chyba spróbuję, bo szukam takiego, ktory w końcu uleczy moją biedna skórę:)

      Usuń
  2. U mnie w obu przypadkach rządził Pharmaceris + oliwka przeciw rozstępom Babydream z Rossmanna. Mój zestaw idealny na ciążę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pharmaceris używam podkład do twarzy;)

      Usuń
  3. a ja pamiętam, że uwielbiałam taki strasznie śmierdzący krem specjalny na brzuch dla kobiet w ciąży, zapomniałam jak sie nazywał, ale pamiętam, że wszyscy mówili, że on strasznie śmierdzi, a ja sie nie mogłam go nawąchać :) znalazłam! Fissan się nazywał ;) ciekawe, czy dziś bym mi śmierdział czy pachniał? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale córa się kremuję :D fajne focie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ładne i stonowane te zdjęcia.

      Usuń
  5. Jeszcze dziś odwiedzę aptekę. Zdecydowanie moja skóra potrzebuje mocnego nawilżania :)) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię apteki internetowe, ta zaś ma ogromny wybór wszystkiego, można na spokojnie sobie pooglądać ;)

      Usuń
  6. O ja durna, czemu ja ciągle wyręczam dzieciaki. Twoja księżniczka tak pięknie sama się obsługuje. Normalnie oczy mi otworzyłaś, od dziś moje też będą kremować się same. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, tylko radzę być przy tym być, bo mozesz się pozbyć kremu w mik, nawet nie zauważysz, że tubka już pusta ;))
      Natalka sama domaga się smarowania mleczkiem ;)

      Usuń
  7. Pani Olu, przesłodkie ma Pani te swoje Pocieszki :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Często korzystam z aptek internetowych, bo mają bardzo atrakcyjne ceny. A Mustela? Kupuję kosmetyki Mustela dla moich dzieci, a sama używałam w ciąży oczywiście kremu Mustela przeciw rozstępom :)

    Ale się ładnie Natalka kremuje :) u mnie są ostre negocjacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam krem przeciw rozstępom Musteli, świetny jest ;)

      Usuń
  9. Olu, to chyba post specjalnie dla mnie ! Właśnie miałam na fb pytać co dziewczyny polecają dla bardzo suchej skóry...bo moja zima jest tak wysuszona, że masakra ! Zaraz zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że córeczki dbanie o siebie mają we krwi :) Słodko to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak :) dla musteli. też go używałam, w obu ciążach i nie mam ani jednego rozstępu.
    jeden z lepszych balsamów jaki używałam w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  12. brrr nie lubię balsamów! lepie się cała potem, mogę raz-2 w tygodniu i tyle ;-) skórę mam suchą/mieszaną może dlatego.. różne mleczka testowałam i jakoś.. żadne tak bardziej, ale.. właśnie.. ale..
    polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam, ale najbardziej "nieulubiony":D Już firmy nie pamiętam, ale był brzoskwiniowy, słodki, a w ciąży odrzuciło mnie od takich zapachów;))
    Natalka na każdej fotce wygląda rozbrajająco:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowanie samej Natalce się wyjątkowo spodobało ;)

      Usuń
  14. no cóż każda Natalia jest po prostu przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam okazji wypróbowac kosmetyków Musteli ale chyba mnie nakłoniłaś. A natalcia jak profesjonalistka nakłada balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna propozycja, nie próbowałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maziu maziu Miziu miziu:) Mój synek na razie zamiast rozsmarowywać kremik to go zajada ehhh A marka Mustela jest z nami od ciąży chociaż nei uchronił mojego brzucha przed rozstępami niestety ale faktycznie genialnie nawilża. Widać, że córeczce też się podoba nawilżenie bo grubą warstwą smaruje nóżki aż biało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak nawilżenie skóry jest genialne ;)

      Usuń
  18. ja używałam dla siebie a potem dla Ciebie wersję dla nich przeznaczoną, kocham ten zapach i do dzisiaj się wzruszam czują cgo, bo przypomina mi jacy byli gdy byli maleńcy, a to było już tak dawno!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moi chłopcy mają bardzo delikatne ciałka. Trafiłam.Szukałam jakiegoś DOBREGO,nawilżającego kosmetyku dla nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest świetny! zakochasz się w nim ;)

      Usuń
  20. to coś szczególnie dla mojego Jasia on ma bardzo wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  21. Mleczko wygląda super. Już widzę jaką radość sprawię córce dając jej krem i możliwość samodzielnego smarowania :)

    OdpowiedzUsuń