sobota, 15 lutego 2014

Blable

Blable to nic innego, jak farby ;)
To słówko wymyślone przez Natalkę, ona jest w tym mistrzynią. 
Wszystkie jej wyrażenia spisałam i możecie o nich przeczytać w zakładce "Słownik Natalki", to świetna pamiątka ;)
Natalka coraz więcej mówi, ładnie układa zdania, ale wciąż nazywając niektóre rzeczy "po swojemu". 
Ostatnim odkryciem jest gogot, czyli domek ;)
Kiedy mówi o sobie używa swojego imienia np. Nati chce blable ( farby ), Nati idzie pi ( czyli siusiu ). 
Kiedy mówię do niej jesteś małą dziewczynką, to mnie poprawia, że nie jest małą dziewczynką tylko Natią ;) 
Uwielbiam ją, kiedy się złości i mówi tak słodko ;)

Natalka bardzo lubi malować farbami. Początkowo zabawa wygląda niewinnie, a potem ... ;)



Tatuś Natalce maluje naszą kotkę, a Natalka jak picasso tworzy fantastycznie abstrakcje!



Natalka zawsze wszystko robi lewą ręką :)


 

No i po co komu pędzel! 


Teraz jest najlepsza zabawa! 


Niewinne oczka, bo psoty w jej głowie się rodzą ;)




Mamusiu, to dla Ciebie. Możesz sobie włożyć do ramki ;)



O coś się nie chce odlepić !

Malowanie farbami, to ostatnio u nas rytuał ;)
A Wasze pociechy lubią je ?

29 komentarzy:

  1. mój właśnie nie bardzo farbami... ale ceni sobie ołówek ;) Piękne te jej dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. My też uwielbiamy tzw brudna robotę choc z wiekiem jest ona czystsza i bardziej tworcza :)
    Słodko Natalka wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mój synek też uwielbia farby, a najbardziej właśnie lubi malować sobie rączki i je odbijać na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalka jest przesłodka:) Mój synek ma dopiero 10 m-cy więc etap malowania jeszcze przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze dzieci, ale sama się twórczo z farbami czasami realizuje, mam przy tym mnóstwo uciechy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raz Em malowałą farbkami, tzn jej główne zajęcie polegało na jedzeniu farbek z pędzelka, więc narazie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  7. mój syn nie przepada za rysowaniem kredkami, ale malowanie uwielbia. Szczególnie to nie wymagające pędzli:):) Ja sama uwielbiałam się brudzić błotem, biegać boso po deszczu dlatego stwarzam namiastkę brudnych zabaw w warunkach blokowych:):) farby, woda, ciastoliny, ciasta etc:):) niezapomniana zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój też uwielbia malowanie farbami. Zwykle daję mu je codziennie przed kąpielą, ale dzisiaj rano już zaliczyliśmy malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas narazie nie malujemy
    syn ostatnio zjadal farbe takze ten... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna zabawa i jaka śliczna artystka :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. malowanie jak najbardziej uwielbiamy:)
    rączkami oraz pędzlem malujemy arcydzieła
    wygląda to bardzo podobnie jak u was
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka mała Artystka:) a babranie się w farbach jest najlepsze pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Początkowo tak, później kiedy zaczyna gonić siostrę , a ma uciaprane ręce farbą, różnie z tym bywa ;))

      Usuń
  14. Ale fajna zabawa :) Super! Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo twórcza dziewczynka! Świetne są te je określenia! :)
    Pociech swoich nie mam. Ale gdy byłam dzieckiem malowałam i malowałam. Do dziś 'artystyczny' talent pozostał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Mam nadzieję, że zobaczę na Twoim blogu Twój talent ;)

      Usuń
  16. Na tym zdjęciu: "Niewinne oczka, bo psoty w jej głowie się rodzą ;)" to zupełnie mina jak u mamy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mnie powiadasz?
      Staram sie, żeby ich nie było widać na zdjeciu - mówię o minkach oczywiście ;)

      Usuń
  17. No ba! Farby są uwielbiane! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Natia świetnie blablami operuje! Sama słodycz :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas faby też na czasie ;) Zajęcie na dłuuuugo!

    OdpowiedzUsuń
  20. u nas farby też rządzą!!! To świetna zabawa nie tylko dla dziecka, ale i mamy;) rysunek cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. u nas jak na razie kredki królują, na farby jeszcze psychicznie nie jestem gotowa;) po kredkach czeka nas malowanie ścian;) widać, że dziewczynki świetnie się bawią:)

    OdpowiedzUsuń