poniedziałek, 24 lutego 2014

Brunetka i blondynka

Odkąd położyłam Natalkę spać, bawiłam się w segregowanie zdjęć w komputerze i przenoszenie ich na dysk. Mam ich całą masę, nie tylko dziewczynek, również moje do bloga modowego. Codziennie odwlekałam tą żmudną pracę, ale kiedy mój laptop odmówił mi posłuszeństwa i każda strona ładowała się minutę, wzięłam się w końcu za porządkowanie zdjęć. Dzięki temu, wiem, które zdjęcia wywołam do albumu, bardzo lubię mieć takie namacalne fotografie pod ręką.


Emilka, która rośnie mi jak na drożdżach i zmienia się w oczach. Włosy, przecież miała niedawno krótkie, a teraz prawie do pasa! Rysy twarzy już nie dziecinne, a twarz nie okrągła jak kiedyś, tylko smukła, piękna. Doskonale wie co to jest balejaż i zna chyna, każdą technikę, co zrobić, żeby mieć loki na włosach ;)
Ma grono przyjaciół, z którymi się spotyka i więcej jej nia ma jak jest.  Kiedyś chciała ze mną ogłądać bajki, a teraz woli swój pokój, swój świat muzyki, którą słucha non stop, a drzwi przede mną zamyka, ale i tak mam to szczęście, że o wszystkim mi mówi. Mam taką cichą nadzieję ;)




Natalka, która wciąż robi z tatą co chce. Owinęła go wokół palca szybko i bez problemów. A on jej się daje z uśmiechem.  Oni maja swój język ;) Zaczyna coraz więcej dyskutować, bo poznała słowa i ich znaczenie, więc ma swoje argumenty.
Zawsze rozczochrana, z brudną buzią, której nie chce umyć, z ogromną energią, z uśmiechem, dumna i mądra! Prawdziwa dama.





Tutaj, sięga prawie sufitu, na baranach taty ;)

53 komentarze:

  1. Śliczne te Twoje dziewczyny :)
    Właśnie się dopatrzyłam, że jedna brunetka o brązowych oczach, a druga blondyna z błękitem pod powieką (u nas jest tak samo tylko płeć się różni)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra jest taka różnica wieku między rodzeństwem... przynajmniej dla rodzica. Kiedy jedno dziecko już prawie jedną nogą "wychodzi" z domu, jest jeszcze mniejsza pociecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędne myślenie;)
      Prościej wychowuje się dzieci z małą różnicą wieku;)
      Tak przynajmniej mi się wydaje ;)

      Usuń
  3. Obie sa piekne i obie juz niedlugo beda lamac serca :)
    W sumie to Emilka moze ju to robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie różne, a takie piękne.
    indywidualistki dwie.
    a różne są nieprzeciętnie :)
    to prawda Emilia bardzo wydoroślała, już kiedy,ś Ci to pisałam, że nagle stała się małą kobietką.
    te dziecięce rysy twarzy to już wspomnienie.
    to jest jej czas, a dla Ciebie ogrom pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, te dwa trzy ostatnie lata, to ogromne zmiany w wyglądzie Emilki i w głowie również.
      Łatwiej wychowywać małe dziecko, niż dorastającą, zbuntowaną nastolatkę;)

      Usuń
    2. jeszcze pamiętam jak to jest i jak dałam popalić rodzicom popalić, łatwo nie mieli.
      aż się boję, bo mnie czeka to podwójnie iw praktycznie równocześnie...

      Usuń
    3. Emilka ma już swoje zdanie, to bardzo dobrze, ale na szczęście ja mam na nie jeszcze wpływ, bo przeciez dopiero/już rocznikowo ma 12 lat, ale co to będzie za 3, 4 lata ;)) Najgorsza jest huśtawka nastrojów, ale nasze mamy to musiały przetrwać, więc teraz kolej na nas ;)
      Ja również dałam mamie w kość ;))

      Usuń
  5. świetne są te Twoje dziewczynki, a Natalka nie wiem czemu, ale przypomina mi moją Klarcię - pewnie przez duże niebieskie oczy i blond włoski (chyba nawet są w podobnym wieku). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilka to już nie dziecko to już nastolatka :)
    Natalka - uwielbiam te jej niebieskie oczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne córy Wam rosną, wieku nastoletniego się boję, pozostaje nam wierzyć że będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wolno się bać własnych dzieci, ważne jest żeby im ufać, im jest z tym dobrze

      Usuń
  8. Już się boję buntu nastolatki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. też powinnam zrobić porządek :) dziewczyny słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te Twoje córeczki, aż miło się na nie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są śliczne :) Mój starszy K też gaduła.Trzeba baaaardzo uważać no słowa przy nim ;) Kiedy zauważy nasz pocałunek mówi : 'mamy,taty,co robicie' ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe córy!!! obie niesamowicie kobiece, piekne po mamie i urocze:) widać jednak, że każda z nich ma swój charakter i temperament...nic, tylko pogratulować:) ps. ja tez mam nadzieję, że kiedys będzie nam dane spotkać sie na kawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są jedyne w swoim rodzaju - urodowo i charakternie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodziachy małe!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ one cudne! Emilka faktycznie się zmienia. Już widać, że będzie piękną kobietą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne! brwi mają takie same, kształt ten sam. reszta zupełnie różna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mają jeszcze te same noski ;))

      Usuń
  17. Ojjj, jeszcze będziesz robiła kanapki dla adoratorów córek hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne dziewczyneczki <3

    Po wielu perypetiach w końcu mamy wózek!!!
    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    ZAPRASZAM!!!

    http://stormofhormones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie Dziewczynki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu, Twoje dziewczyny już są pięknościami,a co dopiero będzie za kilkanaście lat. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż chce się śpiewać "brunetki, blondynki, ja wszystkie was dziewczynki ...."
    Cudne masz córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Starsza córcia to już kobietka :) Młodsza kokietka :))))))))) Każda piękna i cudowna na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieci dzieli się na czyste i szczęśliwe, więc Natalka wiadomo, do której kategorii należy:D
    A Emilka jest coraz śliczniejsza! Oj podoba mi się synowa i to bardzo;)))
    Obie dziewczynki masz cudowne! szkoda, że nie mam jeszcze córeczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no Twój syn bardzo mi sie podoba, więc możesz tak pisać, myśleć i czuć ;))

      Usuń
    2. Ciekawe, która z nas będzie tą gorszą teściową:D Chyba ja, bo te matki jedynaków są podobno takie wredne:D

      Usuń
    3. No a ja jestem bardzo wymagająca, wieć nie będzie łatwo ze mną ;))

      Usuń
    4. To by się z nami mieli;)))

      Usuń
  24. Emilka coraz piękniejsza.
    a Natalka jak zwykle boska!

    OdpowiedzUsuń
  25. Emilka to chyba modelką zostanie, Natalka też zmienia się w małą damę, obie są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Same przepiękne dziewczyny tutaj !
    Do zobaczenia 30 marca :)

    OdpowiedzUsuń