piątek, 31 stycznia 2014

Przegląd telefonem komórkowym


Zapraszam na przegląd telefonem komórkowym ;)


Moje dwa skarby!


Od miesiąca ćwiczę prawie codziennie, 40 min. I byle do lata!
Ale jak ja coś postanowiłam ,to to zrobię ;)


Część z łupów Zarowych %  ;))


Zawsze w galerii, musi być jazda autkiem ;))


Niespodzianka, w Emilkowej szafie ;)


Nasze ulubione i najzdrowsze!


Jest trochę śniegu!


Zabawa kolejką jest najlepsza!
Natalka uwielbia ciuchcię!


Przypominam o konkursie tu


Najprostsze  fasony, są najpiękniejsze!


Mój prezent urodzinowy od mamy ;)

35 komentarzy:

  1. Śliczna torebeczka i sweter, i zdjęcia. :) Moje koty też lubią pakować się do szafek. :)Zabawę ciuchcią chyba wszyscy uwielbialiśmy. :) Śliczne prezenty. :) Dziękuję za ciepłe słowa, jutro jest już pogrzeb, mam nadzieję że dam radę, choć pogrzeb młodego człowieka to bardzo przykre. :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekn torebeczka, szkoda, że u nas nie ma Zary :) Fason sukienki jest zniewalający !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś oglądałam Mel B i bardzo podobały mi się jej ćwiczenia, tylko moich chęci brak;) A jaja uwielbiam pod każdą postacią:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jajka nie dość że zdrowe, to pyszne ;)

      Usuń
  4. Swietny post:) a jaka Natalka juz duza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to widzę tydzień na bogato :) a Twoje Skarby przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urywki waszego życia pokazują tak naprawdę jakie jesteście... zawsze bije od was ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianka w szafie :D a łupy z Zary i fason sukienki są świetne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jestem zakochana w sukienkach bizuu. to moje marzenie, by choć jedną mieć.
    ps. śliczny masz sweterek z Zary ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem zakochana w sukienkach bizuu. nowa kolekcja mnie totalnie zauroczyła.
    ps. śliczny masz sweterek z Zary ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki bizuu są śliczne, ale cena również ;)
      Tak, sweterek Zarowy cudny, podobno też masz ;))

      Usuń
  10. Fajne te tulanki sióstr, wyglądają słodko. Szkoda, że Emilka nie pisze u siebie lubiłam czytać jej bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilka, tydzień była na feriach, teraz znowu jej nie ma, ale na pewno wróci do blogowania ;) Mówiła mi o tym ;)

      Usuń
  11. śliczna torebka :)
    widać że kociak także znalazł sobie idealne miejsce dla siebie
    wspaniały prezent urodzinowy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ach ta miłość siostrzana :)
    moja ciocia ma też tą torebke już jakiś czas i nie znosi jej to zapięcie to jakaś pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię oglądać te Twoje migawki:D
    dziewczynki są takie śliczne...i fotogeniczne:)))
    ja też ćwiczę! z Chodakowską! ale nie tak pilnie...kondycji mi brak;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do wakacji ćwiczę, obiecałam sobie i muszę dotrzymać słowa ;)

      Usuń
  14. kot w szafie!!!!
    wygral to :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy fajowe. A ciuchcie tez bardzo lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas też przejażdżka w galerii musi być ;)

    Pierwsze zdjęcie... Miłość w czystej postaci. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. też korzystam czasem z dermiki, ale to w przypływie szaleństwa:) jajka sadzone też kocham, najbardziej z młodymi ziemniaczkami i z kalafiorem...mniami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię jajka sadzone z ziemniaczkami i maślanką ;)

      Usuń
  18. Już się za Natalką chłopaki oglądają. :D
    U mnie dzisiaj była jajecznica, a co do pośladków, to nie wiem co Ty jeszcze chcesz ćwiczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek, ja mam 37 lat, już wszystko jest inne ;)

      Usuń
    2. E tam, mało która nastolatka ma taką figurę. :)

      Usuń
  19. I my uwielbiamy jaka i to w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny prezent urodzinowy od Mamy. Mój ulubiony krem od Dermiki i best ever podkład True Magic. Podkład ma wyjątkowo delikatną, aksamitną i jedyna w swoim rodzaju konsystencję. Jest wyjątkowo wydajny, wystarczy mała jego ilość na równomierne pokrycie calej buzi. Podkład rozprowadza sie łatwo i równomiernie, bardzo dobrze wyrównuje koloryt i maskuje niedoskonałość. Nadaje skórze bardzo naturalnego koloru i wyglądu, nie sprawia uczucia ciężkości na twarzy, pozwalając skórze oddychać i jest niesamowicie trwały.

    OdpowiedzUsuń
  21. the first picture
    is very beautiful
    so lovely

    OdpowiedzUsuń