poniedziałek, 13 stycznia 2014

Orkiestra gitarowa Bevin

11 stycznia w Kościele Św. Jerzego w Cieszynie, odbył się  koncert kolęd i pastorałek, grała orkiestra gitarowa Bevin, a w nim moja Emilka ;)
Koncert był wspaniały, śpiew, skrzypce i oczywiście gitary. 
Byłam pod ogromnym wrażeniem, tym bardziej, że była tam Emilka, grała, a ja mogłam ją słuchać, oglądać. Rozpierała mnie wielka duma.
Piękny mały  kościół, w którym siła dźwięku gitar rozbrzmiewa echem, cudowne doznanie,  wszystko dzięki miłości do muzyki, Pana Mariusza Śniegulskiego, nauczyciela Emilki.
Zespół instrumentalno-wokalny tworzą osoby w wieku od 6 do 20 lat ;)
Zespół trafił do Polskiej Księgi Rekordów Niecodziennych i Osobliwości, ponieważ pobił rekord Polski w grupowym graniu na gitarach.


Emilka jest na samym przodzie, w białym sweterku.



                                Nawet Natalka słuchała koncertu z otawrtą buzią, przyglądała sie wciąż Emilce 



Od lewej śpiew, skrzypce, po środku gitary i Pan Mariusz i jego piękny głos. Na samym przodzie w białym sweterku Emilka ;)

23 komentarze:

  1. Wow, super! Gratulacje! Muzyka grana w kościołach ma w sobie jeszcze więcej magii, a na marginesie przypomniały mi się czasy podstawówki i liceum, i taki jeden gitarzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie :-) Widać, że Emilka lubi grać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja kiedyś chciałam grać na gitarze..No,ale na marzeniach się kończyło. Talentu u mnie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie rewelacyjna ta orkiestra

    OdpowiedzUsuń
  5. moja 5-latka dostała pod choinkę klasyka w kolorze wścieklej czerwieni, zapał jest - i jak na razie obie ćwiczymy podstawowe chwyty, choć nie ukrywam, nie myślałam, że takie o skompplikowane. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow i jeszcze raz wow :) Super że ma pasje, super, że może ją pokazać szerszemu gronu :)))))) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny koncert. Piękny głos i fajne brzmienie. Gra na gitarze jest taka trudna. Czy Emilka chodzi do szkoły muzycznej?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się że rozpierala cie duma ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dumna jestes z corki :) pieknie :) Pozdrawiam Emilke I zycze duzoooo osiagniec :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobrażam sobie jaka jesteś dumna. Gratuluję, jest czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musisz być dumna z córki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilka to prawdziwa artystka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Gratuluję Emilce talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że ma pasje i się rozwija. Na pewno duże przeżycie dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń