środa, 9 października 2013

BloSilesia. Spotkanie blogerów ze Śląska!

To była spontaniczna decyzja i pewnie gdyby Aneta, moja koleżanka nie zachciała ze mną pojechać, nie byłabym na spotkaniu blogerów i nie tylko, bo w spotkaniu mogli uczestniczyć również Ci którzy blogerami nie są, ale przymierzają się do tego by nim zostać;)
Całe wydarzenie odbyło się  w Katowicach w uroczej knajpce o nazwie Biała Małpa, zorganizowane przez bloSilesię;)
Aneta, nie ma jeszcze swojego bloga, ale spotkanie zachęciło ją do tego, żeby go założyć; )
W tłumie ludzi spotkałam koleżanki ze świata blogowego czyli Paulinę i znowu Paulinę, Kamilę i  Marcelę, poznałyśmy się już wcześniej na spotkaniach mam blogerek! Pozdrawiam dziewczyny, fajnie, że znowu mogłyśmy wymienić zdania ;)

O czym dowiedziałam się na spotkaniu?

1. Początki blogowej współpracy z firmami- czyli jak zacząć i co zrobić, żeby zostać zauważonym. Alina Moskwa, przedstawiła nam swoje rady. Z zaciekawieniem ich słuchałam!

1. Co bloger powinien wiedzieć o SEO i jak skutecznie rozprawić się ze złodziejami treści i co te dwa tematy mają ze sobą wspólnego. Temat poprowadził Tomasz Lach

3. Blogi i blogerzy dziś i kiedyś. Wykład Michała Jarczewskiego

4 Jak wygląda współpraca z blogerami od strony agencji i firm, a także jak zbudować pozytywny wizerunek w sieci. Aleksandra Pieron i Piotr Urbanik 

Posłuchajcie wykładów, mnie one dużo podpowiedziały, już wiem  na co zwrócić uwagę, na co uważać, lub co zmienić.
 Nie będziesz się nudził, zapewniam! 

Całość poprowadziła Dagmara Gdala, nie mogłam o niej zapomnieć, bardzo zakręcona pozytywnie dziewczyna ;)

Niestety zdjęć więcej nie posiadam, a te są dość w kiepskiej jakości, może jak zdobędę jeszcze inne, napiszę drugiego posta ;)

Całość zakończyła się Hyde Parkiem, gdzie trzy dziewczyny zaprezentowały swoje blogi. Były luźne rozmowy, poznawanie innych, ale najważniejsze nowa wiedza, na temat tego co lubię robić, czyli blogowanie;)

Był poczęstunek pyszną babeczką i  pamiątkowy ołówek. 



Podobno, to było drugie takie spotkanie, mogę teraz tylko żałować, że ominęło mnie pierwsze, ale na pewno będę na kolejnych!

11 komentarzy:

  1. O tak, było świetnie :) Bardzo mi sie podobało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania wiele dają, dobrze jest poznać nowych ciekawych ludzi i dowiedzieć się interesujących rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spotkanie, też żałuję że nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że nie byłam na pierwszym, bo musiało być tak fajnie jak teraz na drugim;)

      Usuń
  4. Och ty mamo! Ja zawsze oszałamiająca :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie no wszystkie fajne spotkania są tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne spotkanie, szkoda że Cię osobiście nie poznałam, no ale ja akurat musiałam szybko uciekać do domu...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne spotkanie przypieczętowane babeczką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń