wtorek, 23 kwietnia 2013

Konkurs! Do wygrania naszyjniki!

Dokładnie 13 maja, mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny!
Jestem niesamowicie dumna z siebie  że wytrwałam!
Prowadzenie dwóch blogów jednocześnie, a oba prowadzę z wielki zaangażowaniem zajmuje mi bardzo dużo czasu. (blog modowy  szafa Aleksandry będzie obchodził również pierwsze urodziny, trochę wcześniej bo 8 maja) 
Przy dwójce dzieci, pozostają mi tylko wieczory na blogowanie i odwiedzanie Waszych blogów, tych rodzinnych i modowych, dlatego wybaczcie, ale nie zawsze na bieżąco jestem u Was ;)

Kochani, dziękuję że jesteście ;)
Wiele się od Was uczę! 
 To Wy motywujecie mnie do dzielenia się z Wami naszymi troskami, radościami czy smutkami ;) 

Blogi założyłam dla mojego komfortu psychicznego, są dla mnie niezbędne, są dla mnie odskocznią od codziennych obowiązków! ;)

Z tej okazji mam dla Was niespodziankę! Konkurs! Do rozdania są dwa naszyjniki, czyli dwie osoby mają szansę wygrać ;)

Pytanie konkursowe:
Który naszyjnik wybierasz i dlaczego? :)

Zasady jak zawsze te same ;)
1.Polub mój
  na FB
2. Udostępnij konkursowe zdjęcie na FB, lub na swoim blogu
3. W konkursie wygrywają dwie osoby, a ja wybiorę najciekawsze odpowiedzi ;).
4. Konkurs trwa od 23.04.2013 - 13.05.2013
5. Konkurs ogłoszony jest również na blogu modowym ;)



H&M


House of Mima




39 komentarzy:

  1. zdecydowanie biały, uwielbiam ten kolor za świeżość i niewinność.
    pięknie będzie wyglądał na opalonej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybieram biały, ponieważ mam w szafie dwie bluzki, do których ten naszyjnik będzie pięknie pasował.

    Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel!
    Od niej wszytko się zaczęło...
    A ja chętnie od tego naszyjnika zacznę kompletować garderobę na rodzinną uroczystość (wizja jest) teraz tylko cierpliwie czekać na zielone :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kryształkowy, bo jest praktyczny i można go zestawić z ubraniami na każda porę roku i każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram biały.. Dlaczego bo nigdy takiego nie miałam. Nigdy nie miałam, a mam kilka bluzek do których by pasował.. a co.. muszę się odważyć i pobawić się troszkę tym co modne :)

    Banerek już u mnie jest, polubiłam już dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne naszyjniki!
    jako, że ja takich cudowności nie noszę - mam uczulenie na biżuterię, ustąpię miejsca koleżankom! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel:) piękny i idealnie by wzbogacał nie jedną stylizacje:)
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fanpejdż polubiony, banner na blogu, naszyjnik biały.
    Dlaczego?: Przyznaję się bez bicia- nie noszę w ogóle naszyjników, czy wisiorków, nie mam żadnego. Gdy zobaczyłam ten biały to pomyślałam "muszę go mieć". Naszyjnik, szpilki i mąż- to obraz mojej rocznicy ślubu :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryształowy!!!! absolutnie, jest mocno kobiecy, kipi sekspailem, pewny siebie, wspaniały na wieczorowe wyjście.Kryształy, perły, ...to czego pragnę najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy,bo mam bransoletkę, w takim kolorze i pasowałby jak ulał:D Po za tym kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ola mam jeszcze pytanie ja z fb nie korzystam, ja w ogle tego nie chwytam napisz mi proszę jak mam Cię polubić :) gdzie to się kilka, ja to wiesz z fb to ciemna jestem !!!! na maila najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam na FB jako Julia Małgorzata Sternik
    Dodałam banerek ze zdjeciem konkurswoym u mnie na blogu po prawej stronie: maugorzatka.blogspot.com
    Jestem obserwatorem twojego bloga:)

    Wybieram pierwszy naszyjnik, jak wiadomo biżuteria służy jako dopełnienie stroju, a dobrana idealnie upiększa nas. Wisiorek ten jest w przepieknym kolorze, uwielbiam dodatki w takich stnowanych barwach jak łoto, brązy, beże, a ta bransoletka jest własnie idealna i myślę, że świetnie komponowałaby się z resztą mojej garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako science maybe
    lubię: Ewelina G
    wybieram naszyjnik nr.2,bo jest po prostu śliczny! od razu mnie zauroczył gdy go ujrzałam:) mam dużo czarnych sukienek będzie idealnie pasował!

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako Madzia Cz
    na fb: Magdalena Cz
    info: http://madziaaa3.blogspot.com/2013/04/konkurs_920.html

    Wybieram biały naszyjnik, ponieważ w końcu doczekałam się chwili, gdy kolor ten jest absolutnym hitem sezonu, króluje wszędzie, u mnie niezmiennie! Uważam, że biel niesamowicie podkreśla kobiecą klasę i szyk, rozświetla i jednocześnie jest kwintesencją elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram biały. Lubię czarne ubrania i ten naszyjnik świetnie by wypadał na tle czerni ;)

    Obserwuję jako Zaneta
    Lubię na fb jako Żaneta M.
    Banner na Fb bo nie posiadam bloga.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram biały i już wyciągam po niego me chętne rączki ... Chętne, ponieważ w mojej kolekcji biżuuuuu nie ma ani jednego takiego naszyjnika! A bardzo chciałbym go mieć! Oczami wyobraźni już widzę go do letniej opalenizny, prześwitujących lekkich bluzeczek i długich zwiewnych maxi spódnic ^^ To się rozmarzyłam ;) A jak nie wygram, to tego nie zdzierżę i nie ręczę za swe czyny tudzież komentarze ;D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko mały problem. Nie można polubić Twojego fun paga. Można jedynie dodać go do swoich znajomych :(( Dlatego też nie mogę go polubić również na moim fun pagu, a nie ukrywam, że już od jakiegoś czasu chciałam to zrobić. Może da się coś z tym zrobić? ;)

      Usuń
    2. Teraz powinno działać ;))

      Usuń
    3. Nie do końca. Musiałabyś ściągnąć plugin (skrypt) "lubię to" ze strony Facebooka.

      Usuń
    4. Myślałam, że właśnie to zrobiłam;(
      Ciekawe, że inni bez problemu mogę polubić stronę?
      Nie wiem za bardzo o co chodzi ;(

      Usuń
    5. Już jest ok :) Mogłam polubić Cię blogowo! Yuppi!

      Usuń
  17. Obserwuję jako Ewelina Wróbel
    Lubię na fb jako Ewelina Wróbel
    Banner na Fb https://www.facebook.com/ewelina.wrobel.9/posts/593030817403932
    meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    wybieram kryształowy (choć nie pogardzę też białym), ponieważ jest elegancki i uniwersalny, będzie pasował do wszystkiego. poza tym od dawna planowałam sobie taki kupić, ale niestety benzyna do samochodu zjada wszystkie moje pieniądze ^^'

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Aleksandra Wróbel
    Lubię na fb jako: Aleksandra Wróbel
    informacja na FB: https://www.facebook.com/aleksandra.wrobel.940/posts/542608535777939
    wybieram naszyjnik biały, idealnie pasuje i do moich ciuchów i do butów :D idealnie wzbogaci moją skromną kolekcję biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje rocznicy i zycze kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Banerek na blogu, FP już lubiłam :)
    Wybieram biały bo byłby idealny dla mojej Mamy na Dzień Mamy..najlepsze u Mamy jest to że ją mamy:)
    Marta
    mamosfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy naszyjnik kojarzy mi się z kryształkami cukru trzcinowego, a drugi z bitą śmietaną. Uwielbiam wszystko, co słodkie, ale jednak skłaniam się ku delikatności śmietanki.
    I kiedy patrzę na te kropelki kremowej lekkości, snuję wizjonerskie fantazje, jak mogłyby nadać smaku każdemu dniu, bo wystarczy choćby na jedną spojrzeć, aby się uśmiechnąć.
    Pierwsza kropla na powitanie poranka.
    Druga z ciepłym pozdrowieniem dla osoby z lustra.
    Trzecia łapczywie spija kawę.
    Czwarta zażenowana, gdyż znowu zapodziała klucze albo telefon.
    Piąta na przekór niepogodzie.
    Szósta odnajduje objazd zakorkowanej ulicy.
    Siódma wita się ze współpracownikami.
    Ósmej udało się skończyć projekt przed czasem.
    Dziewiąta zasłania oczko w rajstopie.
    Dziesiąta planuje, co zje na obiad.
    Jedenasta chaotycznie wrzuca do koszyka produkty ze sklepowej półki.
    Dwunasta śpiewa nad patelnią.
    Trzynasta się cieszy, że kiedy skończy jeść, czternasta będzie musiała pozmywać.
    Piętnasta zapadła w poobiednią drzemkę, więc pozostałe rozpierzchły się do swoich zajęć.
    55 słodkich kropli szczęścia. Jeśli oczywiście umiejętność liczenia mnie nie przerosła. Na FB znają mnie jako Monię D. Buziaki i rocznicowe gratulacje ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba sa piękne ale wybieram biały,na FB polubiłam ja niestety nie zostanę wybrana bo nie umiem tak pięknie pisać ja wolę konkretnie.Kazdy z nich ma swój urok i do czegoś by mi pasował,byłby to taki piekny dodatek do kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od razu na myśl mi przyszedł kawał o Żabie, kiedy to Pan Bóg zebrał wszystkie zwierzęta i kazał się im ustawić - po prawej stronie piękne, a po lewej mądre. Na środku pozostała tylko żaba. Stwórca kazał jej się zdecydować, a ona na to - przecież się nie rozdwoję :)Czuję się tak samo, oba piękne, jednak biel, to niewinność, a że moja już dawno poszła się bujać, staję za tym drugim :)Bardzo Cię lubię,nie mam konta na FB, zostałam obserwatorem, tylko czy to wystarczy ?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam i gratuluję pierwszej rocznicy !
    Oczywiście, że oba naszyjniki są piękne. Jednak mojemu sercu jest bliższy biały.
    Od zawsze uwielbiam biały kolor, a po za tym w tym roku obchodzę dwie wspaniałe rocznice.
    50. urodzin i 25. ślubu. i tak sobie pomyślałam, że w tych wyjątkowych dla mnie dniach, byłabym bardzo elegancka w tym cudnym naszyjniku. Starszej pani też należy się troszkę elegancji.
    Na FB polubiłam, na moim blogu zdjęcie zamieściłam.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój blog !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapomniałam napisać, że na FB polubiłam jako Sabina Wojtal

    OdpowiedzUsuń
  26. Obydwa są wspaniałe i jedyne w swoim rodzaju ja jednak wybieram naszyjnik biały.

    Ty pięknym białym,
    naszyjnikiem jesteś,
    Który jak pocałunek w szyję,
    bawisz mnie szelestem,
    swych łączeń ozdobnych
    złotem pokrywanych,
    który pragnie każda dama,
    by zdobiła jej suknie wieczorowych planów.
    Inne często są ze mną
    i Ty zostań jeszcze…
    byś zdobił mą szyję
    w słońcu, i w deszczu.
    Tyś delikatny jak krople deszczu
    zwieszone na pajęczej sieci,
    która łapie spojrzenia
    wszystkich małych dzieci.
    Słów dużo rzec mogę,
    by opisywać Cię wielce
    Lecz jednym m a r z e n i e m
    jest mieć Ciebie w swej ręce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh^^ W zupełności się zgadzam z owym przywołanym wcześniej kawałem o żabie^^
    Polubiłam jako Ewelina S.
    Banerek na moim blogu: http://akiriada.blogspot.com/
    Co tu wybrac?;) Bardzo podobają mi się oba, lecz zdecyduję się na kryształowe, które mienią się na tych zdjęciach brązem;) Biały jest niezwykle delikatny, niczym żywa stokrotka dodaje uroku… Ja jednak wybieram druga opcję. Ten motyw zawsze kojarzył mi się z minionymi wiekami, z bezimiennymi niejako królowymi i damami, które w długich sukniach przemykały się po cichu po komnatach. Niemal słyszę szelest tych sukien, widzę czerwoną barwę puszystego dywanu. Patrząc na ten naszyjnik mogę w każdym z kamieni dostrzec coś innego. Na niektórych kamieniach twarze ludzi, którzy życ mogli, albo tych, którzy są bliscy memu sercu. Na innym widzę wszystkie moje utracone marzenia, dziecinne już teraz wyobrażenia o księciu przemienionym w żabę, odległym królestwie, czy po prostu życiu jakie każdy z nas sobie wyobraża. Patrząc na ten naszyjnik mogę zobaczyc wszystko. Poczuc to jak było, jak mogło być. Zobaczyc to kim w ogóle chcę być. I jak wszystko czemu nadajemy ukryte znaczenie i symbol, ten naszyjnik może dac siłę, aby starac się być tym kim się chce być.
    Właśnie dlatego wybieram ten naszyjnik – nie widze w nim po prostu kawałka metalu i kilku kamieni, lecz dostrzegam w nim… po prostu coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako Copacabanaa
    e-mail copacabanaa@op.pl

    Oba naszyjniki są przepiękne! Ale wybrałabym, ten zakupiony w H&M.

    Chciałabym wygrać naszyjnik kryształowy,
    gdyż od dawna marzy mi się nowy,
    ma coś w sobie wyjątkowego,
    bardzo eleganckiego i ekskluzywnego.
    Każdy kryształek blask świateł odbija,
    bajkową tajemnicą nasz wygląd spowija,
    niczym księżniczka bym się w nim czuła,
    która po balu bez pantofla się snuła.
    Mieniące się kryształy stylu dodają,
    coś wyjątkowego i osobliwego w sobie mają,
    ten czar i urok, zniewalające,
    każdego wzrok pewnie przykuwające.
    Idealnie nadaje się do każdej stylizacji,
    do pracy, na uczelnie czy wieczorowej kreacji,
    Naszyjnik jest piękny, czarujący i uniwersalny,
    ale przede wszystkim nie banalny i oryginalny!
    Wydaje mi się, że przenosi w świat bajkowy,
    wprost magiczny, tajemniczy i kolorowy.
    Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki,
    mam więc pomysł na prezent inny niż kwiatki,
    tak piękna biżuteryjna ozdoba,
    mojej Mamie na pewno się spodoba.
    A że jest najlepszą przyjaciółką moją,
    na pewno się nim podzieli z córą swoją,
    dlatego obie byśmy go sobie pożyczały,
    i wielką z tego radość co dzień miały.


    baner : http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak go zobaczyłam, od razu wiedziałam, że taki chcę - zdecydowanie biały naszyjnik! :) Biel odbija wszystkie promienie, dlatego nosząc go na szyi będę promieniała blaskiem i wszystkimi kolorami tęczy ;)

    Obserwuję jako OLAndia
    Lubię na FB jako OLAndia
    e-mail: olandia83@yahoo.pl

    Pozdrawiam! :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. kryształowy, bo pięknie będzie się mienił w promieniach słońca. Kryształ bo podobno uszlachetnia. Z pewnością naszyjnik zachwyci nie tylko moje oko ale również oko mojego partnera i synka. Bo nic nie jest piękniesze od radości w oczach dziecka kiedy mama pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń