czwartek, 7 lutego 2013

Idę na bal !

W sobotę idę na bal!
Już nie mogę się doczekać kiedy zatańczę z Jurkiem, a Jurek to doskonały tancerz!
Poza tym przyda mi się trochę wychodnego, tym bardziej że sylwestra grzecznie z rodzinką w domu spędziłam.
Mamusią jestem teraz na pełny etat, z pieluchami i cyckiem na wierzchu, biegam w domu za Natalką, bo czasem za nią nie nadążam, tyle energii ma dziewczyna. Ale to dobrze, że ją ma ;)
To lekcje odrabiam z Emilką, obiad gotuję czy piorę i sprzątam, ale to przecież normalne, jestem mamuśką.
Zdarza się, że nie słyszę własnych myśli, bo Emilka z Natalką się przekrzykują, lub Natalka chce pokazać, kto tu rządzi;)) Mam wówczas ochotę uciec jak w tym filmie " Komedia małżeńska".
Uwielbiam ten film;)
Teraz w Święta oglądałam go razem z Emilką, która stwierdziła, że żal jej tej Pani, choć potem dodała " nie Ty nas nie zostawisz mamusiu" !



Zimy, śniegu i braku słońca mam dość!
Czekam na wiosnę z utęsknieniem, żeby założyć już lżejszą kurtkę, czy czółenka!
By móc normalnie ubrać Natalkę, a nie planować wyjście pół godziny wcześniej, bo nałożyć dziecku rajstopki, bluzkę kolejną bluzkę, szalik, rękawiczki, czapkę i to jeszcze nie koniec wymaga precyzji i spokoju;)
Na koniec moja sukienka na bal!
Jeszcze się zastanawiam, które kolczyki ?:)



22 komentarze:

  1. Każdej z nas czasem marzy się ucieczka w inny świat, zmiana codziennośći, pomimo że nie nań jeszcze dzieci czasem w nadmiarze obowiązków też marżę o tym by znaleźć sie gdzieś daleko :* miłej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze tak czasem uciec choćby na bal,aby zacząć tęsknić za domem,dziećmi i wrócić ze zdwojoną energia :-)
    Bawcie się dobrze z Jurkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubimy zimy i tęsknimy za wiosną. Udanej imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu ale to nie były Córy urodziny :)
    P.S Piękna kreacja! będziesz wyglądać olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej zabawy życzę. Czasem taka mała odskocznia przydaje się każdej mamie i nie tylko.
    Sukienka śliczna. Na pewno będziesz wyglądała w niej wystrzalowo :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj rozumiem cię doskonale :) a sukienka i dodatki piękne, będziesz wyglądała szałowo. miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki chyba raczej te beżowe, bo jesteś brunetką i te ciemne by zginęły, tak myślę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny strój na bal, baw się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też uwielbiam ten film, śmieszy mnie za każdym razem:) Będziesz wyglądała pięknie mamusiu, bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreacja godna bogini modowej! :)

    Kochana - miłej zabawy! Baw się dobrze, zapomnij na chwilę o codzienności w ramionach swojego mężczyzny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty wspaniałe a szpilka mega............ no cóż ja na takim obcasie chodziłabym jak kaczka.

    Życzę wspaniałej zabawy, każdej z Nas przydałoby się takie wyjście i ciut rozrywki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię Komedie Małżeńską. Udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna suknia! Udanej zabawy życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw, będziesz wyglądać olśniewająco !:] Z chęcią będe tu zaglądć częściej. Oczywiscie obserwuje. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kreacja genialna, będziesz wyglądała pięknie :)
    A dziewczynki to wielka radość Waszego domu :)
    U nas Blaneczka też cały czas biega i sama się zastanawiam skąd ona na to tyle siły bierze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moi rodzice też byli na balu wczoraj, wrócili do domu po 3 hyhy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cześć ......jestem pierwszy raz an twoim blogu i podoba mi się
    widziałam poprzednia notkę i jest też ciekawa ...zaobserwowałam bo jestem ciekawa jaka notki będą następne
    najbardzije podoba mi sie wystrój bloga i zdjęcia !!!!! sa światne <3


    +++++ a moze zobaczysz jak jest u mnie?
    Mam konkurs, wystarczy że dodasz komentarz !!!! a mozesz wygrac moja ulubioną książkę ;)


    DEMORDIE.blogspot.com/2013/02/konkurs.html
    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. trzymam:))
    udanego balowania!
    oraz spokojnej i przespanej nocy dla Natalki:)

    OdpowiedzUsuń