wtorek, 15 stycznia 2013

My się zimy nie boimy!


Za oknem śnieg to i sanki muszą być!
Natalka na pierwszy rzut oka nie pokochała saneczek, omijała je szerokim łukiem!
Z pomocą przyszła Emilka i wzięła Natalkę na kolanka. Oczywiście obie były zadowolone!
Emilka że nie musiała iść na własnych nogach.
Natalka, że ma blisko siostrzyczkę;)




Dorzucam zdjęcia pt " Jesteśmy takie same "






Dla zainteresowanych:
Buty kupione na dziale dziecięcym, mimo że nosze rozm 40 ;) Sklep Zara
Czapki, szaliki, rękawiczki - dział dziecięcy - sklep H&M


29 komentarzy:

  1. Super razem wyglądacie :) U nas też sanki poszły w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jak fajnie się razem prezentujecie :)
    śliczna ta Twoja córa, nie mogę się napatrzeć :) macie genialne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak ja uwielbiam takie sama ubrania dla mamy i córci:D wyglądacie obłędnie!
    Sama nie mogę się doczekać aż będę się stroić z M.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Was już pisałam! Wyglądacie jak siostry! Boskie!
    A Natalka pewnie jeszcze nie raz zechce wyjść na sanki! Przekona się! U nas Lenka ostatnio nawet zasnęła w sankach na spacerze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się na Was napatrzeć :)
    Jesteście takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownei wygladacie, jak matka z córką :)
    idealnie! za prę lat Natalka do Was dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie jak siostry bliźniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze chwilą wspólne zakupy będziecie robic we trzy :-)
    Świetnie wygladacie i córka dumna, że podobna do mamy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne jestescie, uwielbiam Twoje dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Zostałas u mnie nominowana do Liebster Award!
    Zobacz szczegóły: http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super wygladacie, ja też uwielbiam kupować w dziale dziecięcym, a w szczególności w zarze:) ale ja jestem z metra cięta i buciki noszę 37;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaale fajowe zdjęcia! Przypomniało mi się jak sama jako dziecko jezdziłam na sankach a tata organizował nam kuligi :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. normalnie jak bliźniaczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, cudnie ;)

    jak dwie krople wody!

    OdpowiedzUsuń
  15. siostrzyczki super :)

    ale Ty i Emilka to sesja do katalogu :))) super mieć taką mamę :)

    pozdrawiam dziewczyny ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Wy naprawdę jesteście takie same - jak siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam !jestem tu po raz pierwszy i napewnno nie ostatni ,bardzo tu fajnie :)ale wy piekne jestecie :*pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia jesteśmy takie same są super! też chce takie buty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny wyglądacie bombowo! I rękawiczki i buciki no świetne! Jeszcze taki zestaw dla Natalki powinnyście mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cała TRÓJECZKA wygląda rewelacyjne! Uśmiechy na zdjęciach tylko potwierdzają, że zabawa była przednia! LUBIMY!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia i piękne Wy dziewczyny:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobaja Wasze zdjęcia, jak zawsze profesjonalne:)) pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam po wyróżnienie http://pamietnikkobietki.blogspot.com/
    jak zwykle pieknie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, mama z córą wygladają przecudownie :) Rośnie jak na drożdżach i jaka podobna sie robi :)
    A co do sanek, sliczny klimat, i jak mi sie przypomniało dziecinstwo... kochałąm być wożoną przez rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale macie świetne czapy i rękawiczki! Też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale się dobrałyście, trudno Was rozróżnić =]

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i wesołe zdjecia:) Jestem zachwycona tym ile dobrych uczuć z nich płynie, Twoje dziewczynki są śliczne :*

    OdpowiedzUsuń