wtorek, 13 listopada 2012

Nominacje i wyróznienia

Dziś nominacje, i zaproszenia do zabawy;)

Zaczynam od pogodnej Kruszynki, którą podziwiam za prowadzenie wielu blogów o różnorodnej tematyce, ja najbardziej lubię kulinarny;)



Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 
Bloga prowadzę od maja, a posty staram się publikować co drugi dzień, ale różnie z tym bywa;)
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Tak robię to w pierwszej kolejności;)
Niestety tylko wieczorami mam czas na pisanie postów, czy pisanie komentarzy. Natalka za dnia nie pozwala mi na to;)
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Rodzina tak,  jeśli chodzi o znajomych, to tylko najbliższa mi koleżanka.
4. Posty jakiego typu interesują Cie najbardziej u innych blogerek?
Rodzinne i modowe.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Więcej czasu który mają, a może mi się tylko tak wydaje;)
 6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by zrecenzować go na swoim blogu?
Nie. 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy.
Nie, dlatego że mam swoje ulubione i nie lubię zmian;)
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Poznaję wciąż nowych ludzi, czytam ich blogi, poznaję ich świat. Blogowanie daje mi wiele radości. Zajmuję się tym co lubię, to odskocznia od życia codziennego
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z życia codziennego. Emilka i Natalka są motywują mnie do pisania nowych  postów.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak, że chciałaś go usunąć?
Tak, ale nie od razu usuwać, ale odpocząć. Prowadzę dwa blogi i przyznam, że poświęcam im bardzo dużo czasu;)

Do zabawy zapraszam i nie wiem czy się nie powtórzę, jeśli nominacja Wam nie odpowiada, zlekceważcie ją:
http://odpoczynekdladuszy.blogspot.co.uk/
http://zwyczajnamama.blogspot.com/
http://spelnionazonaimama.blogspot.com/
http://mystylemyeveryday.blogspot.com/
http://male-tete-a-tete.blogspot.com/

A teraz nominacja od spełniona  i zwyczajna mama, kobiet, matek do których uwielbiam zaglądać, uwielbiam czytać;) Nominacja jest również od Peacock,  dziewczyny której blog niedawno poznałam i już dodałam do ulubionych;) Od Karoliny Jastrząb dziewczyny która mimo różnych przeciwności, optymistycznie patrzy na świat
Pytania od Peacock

1. Jakie wybrałabyś imię, gdybyś mogła to zrobić?
Jako dziecko chciałam Żaneta, teraz może zostać Ola;)
2. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Kawa z mlekiem
3. Ulubiony posiłek?
Filet z kurczaka  panierowany z ziemniaczkami
4. Gdybyś mogła zamienić się miejscami na jeden dzień, z kim byś się zamieniła?
Z Natalką, żeby znów być małym dzieckiem
5. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Robić to co lubię, mogłaby być nawet związana z modą, bo się nią intersuję
6. wolisz góry czy morze?
Góry, może dlatego że mieszkam na południu, blisko gór
7. Ulubiony film?
Niemoralna propozycja, a ostatnio droga do szczęścia. Lubie filmy romantyczne
8. Jakie blogi czytasz?
Rodzinne i modowe
9. Z jaką gwiazdą chciałabyś się umówić?
Jest jeden polski aktor, ale nie pamiętam jak się nazywa;))
10. Jakie masz hobby?
Ostatnio prowadzenie bloga, lubię malować, lubię modę
11. Masz jakieś popisowe danie?
Niestety nie, może dlatego że nie lubię gotować

Pytania od zwyczajnej mamy:

  1. Skąd pomysł na bloga? Czytałam bogi innych i pomyślałam, że założę swój własny. Dopóki mam czas, jestem na urlopie wychowawczym, to świetny sposób żeby odreagować na stres, to odskocznia od życia codziennego.
  2. Czy lubisz tańczyć? Tak bardzo;)
  3. Jaki jest Twój ulubiony styl muzyczny?Rock i pop
  4. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?Filet z kurczaka  panierowany z ziemniaczkami 
  5. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?Kiedy mam wolny czas, nagle nie wiem co z nim zrobić, bo chciałabym tak wiele że potem boję się że nie starczy go na wszystko;) 
  6. Jakie jest Twoje ukochane miejsce na ziemi?Dom;)
  7. Co w życiu cenisz najbardziej?Córki, że są zdrowe
  8. Jakie jest Twoje hobby?Ostatnio prowadzenie bloga, lubię malować, lubię modę
  9. Czy należysz do grupy osób szalonych, postrzelonych, czy raczej jesteś spokojna, wyważona?Jestem spokojną osobą wśród tłumów, obcych ludzi. W domu, z ludźmi mi bliskimi różnie z tym bywa, ale mam odchyły czasami i okazuje się że wcale nie jestem taka grzeczna;)
  10. Jakie jest Twoje największe marzenie?Ostatnie, to znaleźć dobrą i fajną pracę
  11. Czego nigdy nie chciałabyś zrobić?Skrzywdzić nieświadomie dzieci i Jurka.


Pytania od spełnionej;)

1. Czy długo trwał wybór imienia dla Waszej pociechy kiedy przyszła na świat? Towarzyszyły Wam przy tym jakieś konkretne emocje lub inspiracje?
Emilka, bo 10 lat temu było to imię mało spotykane, teraz jest inaczej. Natalka bo Emilka takie wybrała swojej siostrze i  się rymuje. Emilka i Natalka;)
2. Jak sobie wyobrażasz swoje życie za 20 lat?
Czas na podróże, bo dzieci już duże będą i z Jurkiem swobodnie będziemy zwiedzać co się da, bo to kochamy;)
3. Czy posiadasz w swoim ognisku domowym jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
Kota ;)
4. Dieta cud... skorzystała byś z takiej? Wierzysz w coś podobnego? Dla mnie dieta cud, to bez mąki czyli nie jeść chleba, makaronów i bez cukrów czyli słodyczy, miodu bo to sam cukier, a nawet owoce mają sam cukier, ale o tym mało kto wie. JA jem dużo mięsa, sery żółte, jajka i piję śmietanę;)
5. Masz jakieś swoje ulubione seriale? Jeśli tak, to jakie?
Kiedyś oglądałam brzydulę
6. Co najchętniej byś zmieniła w swoim życiu?
Nie oglądam się za siebie, niczego nie żałuję, choć w życiu moim różnie się działo, nie zawsze było różowo.
7. Dom z pięknym ogrodem czy mieszkanie na prywatnym osiedlu?
Dom z pięknym ogrodem
8. Twoje ulubione danie? Filet z kurczaka  panierowany z ziemniaczkami
9. W czym najczęściej 'miotasz' się po domu? Dres i kok czy pełen makijaż i dobrany strój?
Jak najwygodniej, getry i bluza;)
10. Wieczór tylko dla Was dwoje... jak go najczęściej spędzacie?
Zawsze jesteśmy wieczorami we dwoje, ale nie znaczy że jest romantycznie, włączony jest  telewizor, komputer. Cieszymy śię że już Natalka śpi i robimy to co lubimy;)
11. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?Czytałam bogi innych i pomyślałam, że założę swój własny. Dopóki mam czas, jestem na urlopie wychowawczym, to świetny sposób żeby odreagować na stres, to odskocznia od życia codziennego.

Pytania od Karoliny Jastrząb;)


1.Audrey czy Marilyn?
Audrey
2.Kawa czarna czy z mlekiem?
Zawsze z mlekiem
3.Rock czy pop?
Rock i pop
4.Grzebień czy szczotka?
Grzebień
5.Sukienka czy spódniczka
Sukienka!
6.Blondynka czy brunetka?
Brunetka
7.Wymarzona podróż dokąd?
Paryż i Nowy York
8.Avon czy Oriflame
Avon
9.Ulubione perfumy?
Nie mam!
10,Najważniejsze w życiu jest...?
Zdrowie, miłość i szacunek
11.Kolczyki czy bransoletka?
Kolczyki


Zapewne wszyscy już byli nominowani, dlatego odpuszczam;)
Ale gdybym miała to zrobić, chętnie wszystkich bym wyróżniła z mojej listy ulubionych blogów

12 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie do zabawy ;)

    zrobiłaś mi smaka na kurczaka panierowanego z ziemniakami, jeszcze śniadania nie jadłam, a w brzuchu burrrczyyy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tyyylu wyróżnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ porządnego wywiadu tu udzieliłaś:) Duo ciekawych rzeczy dzięki temu mogłam się o Tobie dowiedzieć, a z tym wolnym czasem mam tak samo, jak w końcu jest to nie wiem co z nim zrobić bo tyle możliwości mi się jawi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Założyłam bloga z podobnych powodów, głównie żeby zająć czas też czymś innym niż tylko wychowywanie dzieci ;)
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for visiting my blog.. Following you now! :) Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dzięki za nominację :) zaskoczyłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO matko Ola ale pytań dostałaś.. hoho ;-) Niedługo to nie nadążysz przyjmować tych nominacji i nagród :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście gratuluję Ci :-)) zapomniałam dodać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabyś się spotkać z gwiazdą i nie pamiętasz jak się nazywa? Coś nie chce mi się wierzyć ;-D
    Ja mam jeszcze zaległe nominacje i jakoś nie potrafię się za nie zabrać... Koniec, końców nie ma już kogo nominować :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie zabawy, dużo można się o kimś dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń