poniedziałek, 26 listopada 2012

Emilkowe wieczory

Zostało parę dni do grudnia, a więc mało czasu na przeczytanie lektury;)
Emilka czyta wieczorami, kiedy śpi Natalka. Jest wtedy spokój i cisza ;))
Natalka nie wchodzi szturmem do pokoju Emilki , bo u siostry jest najlepiej, najwięcej zabawek i w ogóle tak kolorowo;)
Mimo że się kochają to się kłócą. 
Dziś Natalka rzuciła zeszytem z j. polskiego prosto w pizzę z ketchupem. Emilka zła, Natalka w śmiech, a zeszyt w plamy. Jurek się nie odzywał, mi zostało czyszczenie kartek..no ale jak sobie możecie wyobrazić, nie da się z tym nic zrobić;))



Zdjęcie klasowe Emilki, tylko przycięłam pozostałych uczniów;)


29 komentarzy:

  1. Czasem musi zdarzyć sie wpadka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie trochę Emilki :-) Fajna z niej Dziewczyna, taka modelka i do tego kochająca swoją Siostrę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz córę i taką już dużą...

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to jest z maluchami ... Emilka śliczna jest :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale modelka :) to co a zeszytem zrobicie teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi założyć nowy, najgorsze jednak jest to, że stary zeszyt pójdzie do oceny;))

      Usuń
  6. Śliczna jest, niech czyta ile tylko się da, rozwija w ten sposób swoją wyobraźnię i uczy się :) co do zeszytu to polecam założyć nowy :P

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka duża ta Twoja córa :)
    a nogi długie po mamie? :)

    oj, pamiętam moje waśnie z bratem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj ja bym się wściekła:D okropny nerwus ze mnie:)
    pS.piękny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a to mały łobuz z Natalki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kiedyś pisałam jak bardzo podoba mi się uroda Emilki! Jest piękna!
    Pamiętam jak ja tez czytałam po nocach żeby mój młodszy brat mi nie przeszkadzał.
    A co do zeszytu to rozbawiłam się ogromnie! Wyobrażam sobie śmiech Natalki i złość Emilki jednocześnie. Będą miały co wspominać za kilkanaście lat:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gwiazda :)
    A młodsze rodzeństwo ma wrodzony talent do psocenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, już sobie wyobrażam złość Emilki i radość i satysfakcję Natalki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. :))
    Ależ Emilka ma długie nogi!! Cudowna, modelka prawdziwa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj,znam to dobrze zeszyt w plamy,książki pomazane artystycznie,czasem coś dziwnego w plecaku np.pilot do tv-uroki młodszego rodzeństwa:) teraz jest sporo nerwów,ale później będą to miło wspominać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczna masz corke nie moge sie na nia napatrzec Emilka jest bajecznie piekna naprawde!!!!! Jestem w jej urodzie zakochana.... Badz dumnna z tak pieknej coreczki......

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne jest drugie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta Twoja Emilka :) Nie jestem pewna, ale widziałam Was chyba kiedyś w jakiejś gazecie o tematyce dziecięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna dziewczynka z tej Emilki! A z młodszym rodzeństwem tak już jest niestety... Wiem coś na ten temat, ponieważ sama mam młodszego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W twoich opisach bardzo duzo ciepla i milosci! fajna jestescie rodzinka, tzn chcialam powiedziec, ze Jurek jest szczesciarzem , ma caly dom fajnych i atrakcyjnych kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna ta Twoja Emilka!! :-) U mnie wiesz trochę więcej dzieci.. bo jedno więcej to już coś znaczy uwierz ;-) no i też kłótnie są i krzyki, że nienawidzą, że nie chcą siostry takie takiej i inną by wolały i takie tam.. ale jak przychodzi co do czego.. jedna za drugą by wszystko oddała! Jak widzę jak dbają o siebie i jak za sobą murem stoją.. to mi łzy leją się ciurkiem..
    Cudowne to jest :-) A zeszyt na pamiątkę musicie zostawić i kiedyś Natalce o tym opowiedzieć :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki miły kącik do czytania :) Dobrze, że nie odgania się od książek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. alez z niej piekna panienka już
    i swietnie, że lubi czytać !

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie sytuacje to życie, a Emilka śliczna jak mamusia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pamietam jak moj braciszek pisal mi flamastrami po zeszytach. Tez bylam na niego strasznie zla. Z Emilki rosnie piekna dziewczyna i do tego moja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń