sobota, 30 czerwca 2012

Wreszcie wakacje!

Praktycznie od wczoraj wakacje!
Tak się cieszy moja starsza córeczka Emilka, która skończyła 3 klasę podstawówki.
Świadectwo może być ;-) mamusia jest dumna ze swojej córeczki bo jest idealne!
Poprzeczka zostanie podniesiona w 4 klasie, podobno przeskok jest ogromny jeśli chodzi o naukę,  ale myślę że moja Emi jakoś da radę, naturalnie przychodzi jest nauka, mimo że nie przykłada się do niej zbytnio, to taki typ człowieka, potrafi ale jej się nie chce, jest zdolna, ale czasami  włącza się lenistwo ;-) Zawsze to tłumaczy, że ma za dużo zajęć pozalekcyjnych, jezyki angielski i hiszpański, gitara itd

Teraz odpocznie i ja również!

Emilka mówi wierszyk na auli na zakończenie roku szkolnego, ma na sobie opaskę granatową w kropeczki, zawsze się wyróżnia ;-)

Odbiera dyplom z chórku wokalnego

Świadectwa z paskiem dopiero są od 4 klasy (nie tak jak kiedyś w moich czasach), ale myślę że na niego zasłużyła już teraz;-)


No i zaczęła się laba ;-)






7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Emilki:) Śliczna z niej dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo dla Emilki.
    ja także miałam pierwsze świadectwo z paskiem w 4 klasie, wcześniej nie było.
    chyba od średniej 4.8.
    dostałam za nie wymarzonego pas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja chodziłam do podstawówki, to od pierwszej klasy można byo dostać już pasek, ja tak miałam...ale to dawno było;-)

      Usuń
  3. dobra robota emilko:) miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Emi a teraz czas na zasluzone wakacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką masz piękną córeczkę!Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, Emilka bardzo do mamy podobna:)

    OdpowiedzUsuń