piątek, 25 maja 2012

Natalko, tak długo na ciebie czekałam.

Natalka zasnęła przy piersi, lubię jak mruczy sobie do snu, czasami walczy żeby nie zasnąć! moja mała pusia.
Długo na nią czekałam. Tak tak, nie zawsze jest łatwo utrzymać ciążę. Przy mojej pierwszej córce wydawało mi się że jestem stworzona do tego by rodzić dzieci. Miałam 24 lata, a ciążę przechodziłam książkowo. Czułam się świetnie, wręcz były to moje najlepsze chwile, kiedy miałam duży brzusio, czułam jej ruchy, a  patrząc do lustra czułam się piękna. Zawsze podchodzę pozytywnie do rzeczy, staram się uśmiechać.
Natalka przyszła tak późno na świat ( 9 lat różnicy między pierwszą córką) bo 2 razy poroniłam
Jest to straszne przeżycie dla kobiety, otoczenie może do końca tego nie rozumieć, jednak dla mnie to był cios.

6 komentarzy:

  1. Najważniejsze że Wam się udało a Jurek napewno jest cudownym tata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi łezka się pokazała, fajnie, że tak się ułożyło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję , że i mi ułoży się kiedyś życie i spotkam kogoś kto będzie dla mojego synka tatą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci wszystkiego dobrego, napewno wszystko się ułozy, tak jak będziesz tego chciała.
      Powodzenia:)

      Usuń