niedziela, 13 maja 2012

Mój strój kąpielowy ma falbanki

Czy wybrałyście już strój kąpielowy? Dla mnie najlepsze są falbanki, na majteczkach i staniku. Swietnie powiększają biust, w ciąży można się nim pochwalić, ale potem...niestety nie zawsze, tym bardziej kiedy długo karmimy piersią, stają się one obwisłe, zwiotczałe, są dla nas męką, ja tak mam ;-) Karmię wciąż moją pociechę, a stanik z falbanką idealnie maskuje moje obawy wyjścia na plażę. Tak samo z majteczkami, falbanka "wyprości" nam brzuszek, mimo iż to złudzenie, jest nam potrzebne, aby czuć się wciąż piękną. Granatowy kupiłam w zeszłym roku, wtedy ten kolor był bardzo modny, drugi jest w kolorze pudrowego różu, bo w tym sezonie przodują pastele. Mimo wszystko oba są moimi ulubionymi. Oto moje stroje:

5 komentarzy:

  1. też lubię ten typ strojów, niestety nie na moją figurę

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie go kupilaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie go mogę kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana napisz gdzie kupiłaś te stroje z falbankami , ja szukam i niestety nie jest to proste aby takie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie stroje są z H&M. Już pewnie nie dostępne w sklepie, bo to stara kolekcja.
      pozdrawiam

      Usuń