niedziela, 13 maja 2012

Jak długo karmić piersią?

Co myślicie o tej okładce, czy szokuje Was?
Matka która karmi piersią prawie 4latka, czy to przesada?


Ja jestem zwolenniczką karmienia piersią, pierwszą córkę karmiłam 1 rok, ale wróciłam do pracy i stopniowo coraz rzadziej podawałam pierś, to była moja decyzja i oczywiście córki, która była nadzwyczaj spokojna i grzeczna, teraz ma 10 lat i różnie z tym bywa;-)
Obecnie karmię moją drugą córeczkę 10 miesięczną, która jest małym rogatym aniołkiem, zupełne przeciwieństwo starszej córki, ale już czuję że karmienie piersią będzie dłużej trwało i fakt że jestem na urlopie wychowawczym również ma duże znaczenie, po drugie mała Natalka jest typowym mamim cyckiem;-)

Znalazłam ciekawy artykuł na temat karmienia piersią, jak długo karmić, czy warto karmić, kiedy zakończyć karmienie itp. tutaj


Jeśli chodzi o powyższe zdjęcie, mnie nie szokuje, ja jestem na TAK, moim zdaniem karmić piersią jak najdłużej...

2 komentarze:

  1. WITAJ Olu:)

    Z tej strony też Ola ;-)

    Jestem Mamą dwuletniego Smyka, karmiłam go 15 miesięcy i gdyby nie to, że podczas karmienia nie umiałam zajść w ciążę, karmiłabym go nadal;-) ale lekarz przyznał, że ilość karmień (a Mikołaj pił baaaardzo dużo) hamuje płodność, toteż przestałam karmić i 4 miesiące później zaszłam w ciążę. Basia przyjdzie na świat za niespełna trzy miesiące i mam zamiar karmić przynajmniej tak długo, jak syna:)

    Okładka być może odrobinę szokuje, ale nie ze względu na fakt, że chłopczyk przy piersi, ale raczej sposób przedstawienia tego zdjęcia :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że karmić można tak długo jak mama może i chce, ale myślę też, że przychodzi taki wiek, że może jednak nie należy dziecku już podawać "piersi" tylko "mleko z piersi" czyli odciągnięte. Ciekawe jak wpływa takie karmienie piersią czterolatka na jego intymność, w końcu to już dość duży chłopiec i nadal ogląda nagą mamę. Takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń