niedziela, 10 kwietnia 2016

Koncert Emilki wraz z zespołem Bombonierki!

Duma mnie rozpiera, kiedy spacerując po mieście, mijam rozwieszone plakaty na słupach, informujące o koncercie mojej Emilki wraz z zespołem Bombonierki! Już 20 kwietnia w Teatrze Elektrycznym w Skoczowie, dziewczyny zaśpiewają znane utwory rockowe w towarzystwie gitar i perkusji. Będzie się działo! Ja już odliczam dni, a Was serdecznie zapraszam tutaj.
Dziękuję opiekunowi Formacji Bevin, Panu Mariuszowi Śniegulski, za wytrwałość, organizację, za całe przedsięwzięcie. Podziwiam za cierpliwość i talent :)





9 komentarzy:

  1. Ona est piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że duma rozpiera...
      Powodzenia dla Emilki na koncercie, a sama nie zapomnij o dodatkowej paczce chusteczek :)

      Usuń
  2. Witam,jak zwykle pięknie wygladasz.Masz zdolna córkę gratuluje trzymam kciuki,pozdrawiam was.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje oraz zapraszam do siebie, gdzie poruszam tematykę ekologi w świecie zabawki. Jest to bardzo ważny temat, ponieważ nasz rynek zalewają chińskie podróbki, które mogą okazać się trujące.

    OdpowiedzUsuń