środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt!




Życzę wszystkim
Wesołych i zdrowych Świąt w gronie rodziny i najbliższych.
Dużo uśmiechu, radości i pogoda ducha.
Mnóstwo prezentów ;)


Ps. Natalka ma ospę, stąd krem na buzi ;)



Jak przystroiłam dom na Święta Bożego Narodzenia.
Zapraszam!


















Oba lniane obrusy jeden na okrągłym stole, 
drugi na jadalnym zostały uszyte na zamówienie u Karii-B
Polecam , jestem z nich bardzo zadowolona!

Siedziska na krzesłach odnowiłam sama tym samym materiałem co zasłony, kupione w Ikea.
Jest to mocny, ciężki materiał, okazał się idealny na siedzenia !










12 komentarzy:

  1. BEAUTIFUL HOME
    PERFECT DECORATION
    I LOVE IT

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu my właśnie wyszliśmy z ospy- najpierw Wojtek, później oczywiście Misia. Ale przynajmniej już mamy "z głowy".
    Zdrowia dla Was, dużo szczęście w te Święta i na cały rok. Bądźcie szczęśliwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa :)
      Już po ospie, i po sylwestrze, wszystkiego dobrego!

      Usuń
  3. Zdrowych, radosnych i pięknych świąt takze dla Was.
    Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie udekorowany domek na święta.
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych Swiat kochani

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu masz tak pięknie w domku,że nie mogę się napatrzeć,widać subtelną kobiecą rękę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  7. Bardzo przytulny domek. Dużo bieli, ale nie za dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emily bluzeczka gdzie została kupiona?

    OdpowiedzUsuń