czwartek, 2 lipca 2015

Koniec podstawówki i wakacje!




Emilka kolejny raz udowodniła, że można, że chce, że da się... a ja znowu jestem dumna!
Ukończyła szkołę podstawową z czerwonym paskiem i średnią 5,09 - Zrobiła to przede wszystkim dla siebie, nie dla mnie!
To ogromna różnica ..

Na zasłużone wakacje pojechała na obóz,  ma się tam dobrze i wygląda na to, że nie śpieszno jej wracać. Zapowiedziała, że za rok jedzie w to samo miejsce. Nasze wspólne wakacje spędzimy na wyspie Pag. To już za niedługo, nie mogę się doczekać, bo marzę żeby odpocząć, zregenerować siły i rozładować stres!





14 komentarzy:

  1. No....Ogromne gratulacje dla Emilki!!!!! Możesz być dumna z córy!!!
    Niech teraz odpoczywa, bo zasłużyła:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje zasłużone w pełni. Gratuluję tak pięknej cenzurki!!!

    U was koniec szkoły podstawowej, a my we wrześniu wkroczmy właśnie w jej progi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdolnej córci.
    Ja też zawsze myślałam, że dzieci uczą się dla siebie. Ale kiedy pracowałam w domu dziecka i tam zazwyczaj dzieci miały duże problemy z nauką, bardzo ociągały się w odrabianiu lekcji i w ogóle nie interesowały się tym, co w szkole, zapytałam dwoje dzieci dlaczego nie chcą się uczyć, przecież to inwestycja w siebie i usłyszałam dwie odpowiedzi, które zmieniły moje myślenie "nie chce mi się uczyć bo nie mam dla kogo" "nie chce mi się uczyć bo i tak nie mam mamy która byłaby ze mnie dumna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy sie nad tym nie zastanawiałam, ale wiele w tym prawdy!
      Daje do myślenia ;)

      Usuń
  4. Córka mojego brata też skończyła podstawówkę. Nie wiem jaka średnia, ale na świadectwie same piątki i szóstki. Gratulacje dla Emilki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Musisz być dumna z córki :-) I co najważniejsze, uczy się dla siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i udanych wakacji życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo!!! I udanych wakacji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój syn też w tym roku skończył podstawówkę z wynikiem 5.64...pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Emilki i wspaniałych wakacji Wam życzę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń