środa, 16 maja 2012

Pasja mojej Emilki

Przedstawiam Wam pasję mojej córeczki Emilki.


Nazywa się gitara;-)
Emilka zaczynała od tej mniejszej, ale jest już dorosła jak sama stwierdziła i gitara musiała być większa, ale to nie jest ta jeszcze największa, może w przyszłości będą na zdjęciu takie trzy ;-)
Zawsze na ile mogę spełniam zachcianki córki, nie chcę jej ograniczać w niczym, ale chcę żeby się rozwijała, poznawała świat i swoje hobby, pasje.
Emilka chciała się uczyć śpiewu i tak też było, chodziła na lekcje przez cały rok, nauczyciel był zachwycony, po roku Emilka chciała grać na gitarze, myślałam że to jakiś kaprys, ale nie, jest naprawdę świetna!
Pomyślicie, no pewnie każda mama tak mówi, dlatego w załączeniu filmik ;-)

video

Nauczyciel jest ten sam i może kiedyś włączy do gitary ponownie śpiew.
Znam Emilkę, znam jej możliwości i talenty, czasami podpowiem jej czego może się uczyć, na jakie zajęcia zapisać.
Emilka jest bardzo otwartą dziewczynką, nie boi się nowych wyzwań, nowych ludzi, dobrze sobie radzi.
Dodatkowo gra w zespole gitarowym, jak również w zespole chórkowym;-)
Marzy jej się udział w programie Must be the music. Może kiedyś się uda;-)
Chwalę moją Emilkę, ale która mama by tego nie robiła?
Poniżej przedstawiam moją Emilkę


2 komentarze:

  1. Widzę, że ja i Emilka mamy wspólne zainteresowania :) Ja gram na pianinie od 5 lat i śpiewam od 3. roku życia. A Emilka jest naprawdę świetna w grze na gitarze! :) Ja też bardzo chciałam wystąpić w "Must Be The Music". W grudniu byłam nawet na castingu, ale niestety się nie udało. Ale zawsze warto próbować. Niech Emilka też kiedyś spróbuje. Może coś z tego wyjdzie? ;) Aha, dodam Was do listy ulubionych blogów. Zapraszam też do odwiedzin mojego bloga :)
    Pozdrawiam, Lalucci :*

    OdpowiedzUsuń