niedziela, 20 maja 2012

Jak szybko dzień mija.

Rano moja młodsza córeczka zawsze budzi się blisko mnie, a raczej mojego cycka bo ciągle karmię.
Ale nie mogę narzekać, bo ładnie przesypia noc, łożeczko jest obok naszego "małżeńskiego". W cudzysłowiu, bo żoną Jurka nie jestem, ale o tym następnym razem. A więc jak się budzi jest przekochana, pokazuje swój piękny uśmiech, 4 ząbki na górze i dwa na dole.., jest po całej nocy wyspana, a więc w dobrym humorze i zaczyna buszować w moim łóżku, zaczepiając mnie żebym wstała. Wkłada paluszki do moich oczek, próbuje otworzyć moje powieki
Dziś niedziela i nie trzeba się śpieszyć z przygotowaniem starszej córki do szkoły. Jurek jest w domu i mimo że od 6 stej na nogach, on tak ma, bo tak lubi wstawać z kurami;-)Zawsze przychodzi do nas do łóżka i pozwala Natalce na wszystko, zakochany tatuś przejmuje pałeczkę i mogę spokojnie pobuszować w łazience..
Dziś nie gotowałam, poszliśmy do ulubionej restauracji, już dawno tam nie byłam, dziś pierwszy raz od urodzenia Natki. Zamówiłam jak zwykle filet z kurczaka w panierce, ziemniakami i zestawem surówek...pycha porcje są naprawdę duże! Jeśli chodzi o jedzenie jestem monotematyczna, naprawde mogę jeść codziennie prawie to samo. A więc jem bezpieczne dania,a w restauracjach zawsze zamawiam filety z kurczaka, nie żebym była na diecie, bo nie jestem raczej jem tłusto ale uwielbiam kotlety.
Natalka dziś zamiast ładnie spać w wózku, ciągle chciała zwiedzać restauracje, już prawie chodzi sama, ale dla bezpieczeństwa wciąż trzyma się naszych rączek. Jest tak ruchliwa, gadatliwa, kochaniutka moja;-)
Za to kiedy wróciliśmy do domu, Natalka zasnęła na dwie godzinki i mogłam zająć się decupage z moją drugą córeczką.
Jutro wam pokażę jak się bawiłyśmy.

W drodze do restauracji

Z tatusiem


1 komentarz:

  1. Pięknie wyglądacie:) Mnie tak samo budzi Zosia:) Jej łóżeczko stoi koło Naszego łóżka ale najczęściej w nocy kłaade ja z Nami. My z Darkiem też nie jesteśmy małżeństwem ale dla mnie ślub nie jest ważny najważniejsza jest miłość:)

    OdpowiedzUsuń