poniedziałek, 16 maja 2016

Wspomnienia schowane w mini albumie

Większość z nas wie co to Instagram. To aplikacja, która owładnęła świat ludzi w różnym wieku. Zapisujemy telefonem naszą codzienność, życie, zdarzenia czy ulotne chwile o których chcemy pamiętać. Teraz dzięki Instabookowi, wybrane zdjęcia z Instagrama, możemy przenieść do mini albumu. Sami projektujemy naszą książkę o wymiarach 15 x 15 cm, którą zawsze możemy nosić ze sobą, ponieważ zmieści się w naszej torebce.

Zbliża się Dzień Matki, Instabook może być wzruszającym i wyjątkowym prezentem, który możemy podarować naszej ukochanej mamie. Myślę, że będzie to cudowna niespodzianka, bardzo oryginalna, która może dać wiele radości z oglądania i posiadania niezwykłego albumu.

Ja już mam swój Instabook, a jako mama dwóch córek, takich pięknych chwil, które zarejestrowałam na fotografii jest mnóstwo. Ma go również moja starsza córka Emilka. Dzielimy się nim z najbliższymi, ładnie prezentuje się na regale, mały, uroczy zawsze w zasięgu ręki.























Dla wszystkich moich czytelników na kod: wiecha, mam 15% zniżki na wszystkie Instabooki

Promocja trwa do końca wakacji. 

Korzystajcie ! 

3 komentarze:

  1. świetna pamiątka..fajnie tak powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I am in love with the dress too, I really like those and your outfit looks great!

    OdpowiedzUsuń