niedziela, 26 kwietnia 2015

Youpibag nasze własne projekty na pokrowce

Laptopy, tablety, telefony nie dziwią już nikogo. Mają je nie tylko dorośli, ale i dzieci. Do pracy i zabawy. Sprzęt, w którym siła ogromna. Bez niego ani rusz ;) Tak, moje córki korzystają, wg mnie w rozsądnych ilościach. Czasem więcej, czasem mniej, jak się sami domyślacie, zależy to od różnych czynników. Ale post nie jest o tym, jakie zagrożenia niesie internet i czy dobrze, że córki go czasem używają, ale o tym jak i do czego go schować ;)
Z pomocą przyszła do nas firma Youpibag , która zaprojektowała dla nas, spersonalizowane pokrowce. Emilka miała własny pomysł na futerał, do jej małego laptopa, Natalka chciała z motywem Myszki Miki na tablet, który służy jej najczęściej w samochodzie, a ja z racji braku czasu, wybrałam sobie model, który najbardziej wpadł mi w oko. Pokażę go niebawem, na blogu modowym. Dziewczyny mają pokrowce z neoprenu, a ja z filcu ;)
Wystarczy ciekawy projekt, plan, zarys, przenieść go na stronę Youpibag, która zadba o to, że dostaniemy to co sami wymyślimy. To fajna zabawa!
Firma daje szanse na stworzenie czegoś niezwykłego, własnego, czego nikt inny nie będzie miał. Nie bawi ją to co powtarzalne, ale ciągle tworzy na nowo. Produkty Youpibag powstają w całości w Polsce, marka przykłada ogromną wagę do jakości, o czym zdążyłam się przekonać ;)











Koniecznie musice zobaczyć filmik! ;)


Dla wszystkich zainteresowanych pokrowcami, w sklepie Youpibag,  mam kod rabatowy 10%, który jest aktywowany na hasło "olawiecha". Działa na cały asortyment i ważny jest do 1 lipca.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne są te pokrowce, dziewczynki jak widać zadowolone :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie fajne i ciekawe opakowanie i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I można samemu sobie projekt wymyślić ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjne te pokrowce ! Upatrzyłam już sobie nawet na swojego laptopa ! A dziewczynki jak zwyke cudne :*

    ps. wróciłam, więc zapraszam kochana na Nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to się na Twoje córcie nie mogę napatrzeć... Buziole dla nich:**

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne i takie oryginalne;) super

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry pokrowiec to podstawa, a te wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne te pokrowce. Wielka szkoda,że nie mam lapka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one mogą być tez na tablet, czy nawet telefon ;)

      Usuń
  8. Świetne pokrowce i jeszcze lepsze dziewczynki :) Zapraszam do siebie http://kaszka-z-mlekiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń