niedziela, 23 marca 2014

Emilka wygrała w szkolnym konkursie "Mam talent" !


Niedawno pisałam o szkolnym konkursie "Mam talent" w którym moja Emilka brała udział, 
śpiewając piosenkę Adele pt "Someone like you live".

Wszyscy, którzy śledzą mojego bloga, wiedzą, że Emilka od zawsze chciała zostać gwiazdą rocka, marzenia powoli się zmieniają, ale miłość do śpiewania została. 
Emilka uczy się śpiewu i gry na gitarze od kilku lat. 

Tydzień przed konkursem Emilka codziennie ćwiczyła, w całym domu rozbrzmiewała piosenka Adele w wykonaniu Emilki. 
Mimo to stres był.
 Już wtedy powiedziałam jej, że ma przyjąć ten konkurs na luzie, bo cokolwiek się wydarzy  i jaki będzie finał, dla mnie wygrała. 
Podziwiam ją, że zgłosiła się do konkursu i  miała odwagę wystąpić przed uczniami i nauczycielami, ćwiczyła dużo w domu, uczyła się tekstu na pamięć, powtarzała angielski.
 I wiecie co to wszystko zostało wynagrodzone, dostała pierwsze miejsce!
Mamę duma znowu rozpiera!



Na konkursie nie było rodziców, widownią byli tylko uczniowie i nauczyciele, więc Emilki na żywo nie widziałam.
Filmik został nagrany przez koleżanki. Jakość trochę kiepska, ale mam nadzieję, że będzie Wam się podobać.
Ja jestem zachwycona, ale wiadomo, to moja najdroższa córka ;)



55 komentarzy:

  1. Gratulacje, zdolna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wykonanie! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Występ uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale! Ogromne gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa gwiazda estrady rośnie. Podziwiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisałam wcześniej ale transferu mi zabrakło. :D Gratuluję Emilce i Tobie utalentowanej córeczki. :) Życzę żeby marzenie się spełniło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny występ! Gratulacje! Ale muszę napisać coś jeszcze: wzruszyłam się. Wyobraziłam sobie moją córkę za kilka lat..jej "przeboje" życiowe, szkolne perypetie, małe powody do dumy rodziców...Dzięki kochana! Macierzyństwo uskrzydla co by nie mówić!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja już mam za sobą wiele takich pozytywnych przeżyć, a jeszcze ile przede mną ;))

      Usuń
  8. piękny występ. gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Emilko!!!! Masz odwage i talent! Na blogu Twojej Mamy podziwiam Twoje zdolnosci fotograficzne, a tu okazuje sie, ze jeszcze pieknie spiewasz! Artystyczna dusza:) Gratuluje!!!
    Olu, masz ogromny powod do dumy!!! Buziaki dla Was obu<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Ujął mnie ten nonszalancki luz sceniczny:) Piękna, utalentowana i odważna. Ma zadatki na prawdziwą gwiazdę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja też jestem pod wrażeniem tego jej scenicznego luzu.
      Jak romawiałam z Emilką mówiła, że przed występem się bardzo denerwowała, jak wyszła na scenę, stres minął. Żeby zawsze tak było!

      Usuń
  11. Gratuluje mamie zdolnej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratuluję! Najważniejsze, że ma odwagę i podejmuje wyzwania. A do tego jeszcze wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to jest chyba najważniejsze ;)

      Usuń
    2. Tak, przez to się człowiek rozwija. Jak się nie pokonuje lęku, to życie będzie raczej nieciekawe.

      Usuń
  13. Mega trudna piosenka wyszła jej naprawdę bardzo dobrze! Gratulacje dla Emilki;*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam żadnych wątpliwości, że wygra.
    kto jak nie ona?
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, należało jej się, jest wielka! ;)

      Usuń
  15. Nie chcę się tu puszyć ale JA WIEDZIAŁAM ŻE TAK BĘDZIE !!! Bo w tej dziewczynce tkwi coś takiego... :) Nie wiem co i jak to nazwać ale widać, że będzie góry przenosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bedzie, ona ma ten błysk w oczach co przyciąga ;)

      Usuń
    2. Właśnie te oczy, można przepaść :) Będziesz miała urwanie głowy lada moment :)

      Usuń
  16. Gratulacje dla córci!
    ma śliczny głos ... i duży potencjał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie zaśpiewała! A to jest naprawdę trudna piosenka!
    Ogromne gratulacje!!! jeszcze kiedyś autografy będzie rozdawała:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha wolę zstawić to na później ;))

      Usuń
    2. Na pewno się zgłoszę kiedyś po autograf...po znajomości:D

      Usuń
    3. Wiesz, że będziesz miała bez kolejki ? ;))

      Usuń
  18. Ma po prostu talent ... brawo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie! Gratulacje :))) no to rośnie Ci gwiazda!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie zaśpiewała, gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urodzona piosenkarka. Śpiewała na takim luzie, mimo, że widownia czasem jej przeszkadzała. Serdeczne gratulacje i pozdrowienia.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podziwiam jej ten sceniczny luz ;))

      Usuń
  22. uwielbiam tą piosenkę i Adele:) a Emilka zaśpiewała wspaniale i wielkie gratulacje z powodu wygranej! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla Emilki :)
    Zapraszamy do nas http://zosinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zdolnej córy!
    Zapraszam do mnie http://mama-w-wiatrakowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I jaka radość w oczach:) Brawa za występ i odwagę:) dla nastolatki występ wśród rówieśników na pewno miał ogromne znaczenie.W dodatku została doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, gratulacje dla Emilki.
    Gwiazda Tobie piękna rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale zaśpiewała. śliczna z niej dziewczynka.. i już widać, że wyrośnie na piękną kobietę! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń