środa, 16 października 2013

Dwór Droblin


Ciekawa propozycja spędzenia weekendu lub wczasów
dla całej rodziny.

Jakiś czas temu miałam możliwość skorzystania z bardzo atrakcyjnej propozycji spędzenia z całą rodziną weekendu w niedużej miejscowości o nazwie Droblin ( niedaleko Leśnej Podlaskiej).
Niestety nie mogliśmy pojechać ponieważ w tym samym czasie byliśmy na ważnej uroczystości rodzinnej.
Postanowiłam jednak zapoznać się z tą ofertą i naprawdę jestem pod wrażeniem.
Ośrodek, który pragnę Wam polecić i do którego na pewno zabiorę moją rodzinę to odrestaurowany Dwór Droblin.  Jest to szlachecka posiadłość z końca XVI w. , która zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Lubelskiego została oznaczona standardem czterogwiazdkowym.


To co mnie między innymi zachęca do odwiedzenia tego obiektu to jego lokalizacja w najczystszym regionie Polski-województwie lubelskim.
Dzięki bogactwie fauny i flory oraz braku przemysłu na tym terenie , czynią z tego miejsca jeden z najbardziej atrakcyjnych przyrodniczo regionów Polski.
Znajduje się niedaleko lasu, posiada trzy stawy położone na krystalicznie czystych źródłach.
Jest tam plaża, kąpielisko, są także łowiska przy stawach udostępniane tylko dla gości hotelu.
Myślę, że to piękne miejsce pozwalające na relaks w otoczeniu  przyrody.

Teraz parę słów na temat samego Ośrodka.
Hotel w sposób spójny łączy tradycję z nowoczesnością.

Pokoje są klimatyzowane, a klasyczne wnętrza obiektu nawiązują do jego historii, łącząc ją ze współczesnymi udogodnieniami.
Następną rzeczą , która mnie zachęca do odwiedzenia Dworu jest Restauracja  serwująca dania kuchni polskiej z elementami fusion,  oparte o naturalne składniki pochodzące od lokalnych dostawców.
Ze względu na Natalkę ucieszyło mnie to, że pokoje sypialne są w pełni dostosowane do potrzeb najmłodszych (łóżeczka, pościel, zabawki).

To tyle o okolicy i ośrodku .
Teraz napiszę o atrakcjach dla dzieci, które mnie zainteresowały  - utwierdzając mnie, że to wspaniałe miejsce dla najmłodszych.
Na terenie Dworu znajduje się nowoczesna stadnina. Zamieszkują w niej duże konie i mniejsze kucyki.
To coś dla Emilki i Natalki , obie uwielbiają konie, a jeszcze nie miały możliwości bezpośredniego kontaktu z nimi.
Cieszy mnie fakt, że Emilka mogłaby skorzystać z nauki jazdy konnej od podstaw.
Myślę, że Natalka także mogłaby spróbować przejażdżki na kucyku.
Z pewnością zainteresowane były by również całym procesem opieki nad koniem: czesanie, czyszczenie, karmienie i siodłanie, a tam właśnie to proponują.
Dwór posiada bryczki i wóz drabiniasty, które służą jako środek transportu po okolicy.


W okresie zimowym organizowane są kuligi.
Ośrodek posiada rowery – dla nas to wspaniała sprawa bo wszyscy uwielbiamy rowerowe wyprawy.


Nie brakuje tam także tradycyjnych atrakcji takich jak: miejsce na ognisko, plac zbaw z huśtawkami i trampoliną oraz kameralna bawialnia w budynku przystajennym.
Jak wiecie moje dziewczynki lubią pichcić w kuchni, szczególnie Natalka mi dzielnie pomaga- tam również mogły by skorzystać z warsztatów kulinarnych – odbywają się one pod okiem szefa kuchni- dzieci tworzą i przygotowują dania według własnych pomysłów – to co lubią- (pizza, desery, ciasta, sałatki itp.).


Atrakcji jest naprawdę dużo , myślę, że przydałby się co najmniej tydzień pobytu w tym wspaniałym Ośrodku .
Bardzo ważne jest dla mnie bezpieczeństwo moich dzieci , a pod tym względem obiekt także spełnia moje oczekiwania ponieważ kompleks położony jest w otoczeniu lasów, na rozległych terenach zieleni, które pozwalają na swobodny i bezpieczny wypoczynek dzieci.
My natomiast możemy spokojnie zrelaksować się w otoczeniu wspaniałej przyrody.


12 komentarzy:

  1. Niesamowite miejsce :) slyszalam o nim.. ale nie mialam mozliwosci zobaczyc na zywo... mam nadzieje, ze kiedys mi sie to uda:) koniecznie z rodzinka;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsce :)
    zapraszam : urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna oferta, dla każdego coś miłego-chętnie bym zjadła to co poleca szef kuchni z produktów regionalnych, dla dzieci idealne miejsce , warto uwzględnić tą ofertę w planach urlopowych bez względu na porę roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystko urządzone :) Ale pewnie ceny powalają ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak pięknie! Chętnie się wybiorę, jak będę miała okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekny, a teraz jesienia musi byc tam jeszcze piekniej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce! Uwielbiam takie "stare" miejsca i budynki z nutą nowoczesności.
    Aż zatęskniłam za wakacjami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie też bym się tam wybrała. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne miejsce...może skorzystam w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce, takie klimatyczne - uwielbiam takie.
    Lubelskie to rodzinne okolice mojego męża, więc może kiedyś uda nam się i to odwiedzić.
    Lubimy odwiedzać ciekawe, piękne miejsca.

    Fantastycznie, że dajesz nam takie perełki ;) do oglądania i poznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. I like it !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam do mnie : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń