niedziela, 8 września 2013

W Krakowie, w gorący wrześniowy dzień!



Wczoraj miałam zaszczyt uczestniczyć w II spotkaniu mam blogerek w Krakowie. Na pierwszym takim spotkaniu, które odbyło się w Katowicach byłam sama, tym razem zabrałam ze sobą rodzinkę;)
Emocji było co nie miara! Już przed samym wejściem do klubu Czuły Barbarzyńca  zgromadził się tłum mam ich dzieci i rodzin.  Wiedziałam, że będzie wesoło i po prostu fajnie;)






Wszystko działo się spontanicznie, naturalnie, tak jakbyśmy się znały od zawsze i rozumiały zawsze!
Miło mi było zobaczyć się ponownie z dziewczynami, które poznałam w Katowicach,  ale także zawrzeć znajomość z innymi cudownymi mamami,  pogadać i podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z wychowaniem dzieci, troskami i radościami.
Niestety czasu brakło, by każdą z Was poznać osobiście, mam jednak wielką nadzieję że jeszcze się zobaczymy nie raz!






Wielki ukłon dla organizatorek całego przedsięwzięcia dla PaulinyKamiliŻanety i Oli !
Z ogromnym zaangażowaniem uczyniły nasze spotkanie niesamowitym! Miejsce, przekąski, animatorzy, zabawy dla dzieci, sponsorzy, fotograf - wszystko było na najwyższym poziomie, profesjonalne!
Najbardziej jednak cenię Waszą chęć i zapał, jak również poświęcenie swojego cennego czasu,  bo dzięki Wam mogłyśmy się zobaczyć i pogadać na żywo, nie tylko wirtualnie;)






 Następnym razem obszerna relacja ze spotkania z profesjonalnymi zdjęciami. 
Pochwalę się również co w tych ogromnych poniżej torbach się chowa ;)


Dzięki Jurkowi, który wciąż zajmował się Natalką, mogłam w spokoju pogadać i pośmiać się z dziewczynami. Zresztą Natalka z Jurkiem zawsze świetnie się bawią ;))


Dziewczyny, dziękuję że mogłam z Wami miło spędzić czas;)


42 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że spotkanie udane :) Nie ma to jak poznać się z osobami, które zna się wirtualnie od lat :) Spędzić fajnie czas, poznać się lepiej :) Sama miała przyjemność być na spotkaniach blogowych mam, ale moje to takie bardziej kameralne :) U was to impreza na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja Wam zazdroszczę! i ząłuję, że nie mogło nas być - nawet sobie sprawy nie zdajesz kochana! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też żałuję że nie było Ciebie;(

      Usuń
  3. wspaniale:) bardzo żałuję że nie było mi dane się z wami zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę spotkania .. oj szkoda,ze ja nie mogę nigdy dojechać .. jakoś tak daleko mi wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu bardzo sie cieszę, ze miałyśmy okazje choć chwile porozmawiać :))) mam nadzieje, ze nie po raz ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja do pogadania ;)

      Usuń
  6. Super takie spotkania, ależ Wam zazdroszczę możliwości poznania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, miło było Cię poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego mam wszędzie tak daleko?
    ech. zazdroszczę Wam, tak bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. super
    http://ifeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło wreszcie było się spotkać - szkoda, że tak krótko to trwało i tyle Mam do rozmowy, bo nie starczyło na wszystko czasu.
    Myślę, że trzeba będzie to nadrobić.
    Jak zawszy Wy perfekcyjne.

    DO następnego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dłużej pogadamy ;))

      Usuń
  11. Następnym razem wproszę się ! Nie prowadzę co prawda bloga rodzinnego , ale posiadam rodzinę : ))) Musisz dać mi znać kiedy następne spotkanie - musiało być fantastycznie ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo miło było Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia... oddają klimat spotkania jak nie wiem co. Rodzinnie było i tyle... mimo, że się wcale w większości nie znałyśmy. Żałuję, że nie udało nam się porozmawiać... czasu jednak było mało w brew pozorom... mam nadzieję, że się uda przy okazji następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super było Was spotkać! Zdjęcia ekstra i do następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że chociaż dwa słowa zamieniłyśmy! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie było zbyt mało czasu na porozmawianie na poznanie wszystkich dziewczyn!
    Pozdrawiamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stanowczo za mało czasu, pozdrawiam!

      Usuń
  17. super fotorelacja! czekam na szczegóły:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wierze,że spotkanie udane i pełne emocji :)
    Ja poznałam kilka blogujących mam osobiście ale tak prywatnie , nie w szerszym gronie ...
    Niesamowite uczucie,zwłaszcza jak do tej pory łączył tylko wirtualny świat....
    Czekam na dłuższą relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie spotkania są wspaniałe ;)

      Usuń
  19. spotkanie było fantastyczne i choć w sumie nie udało nam się zamienić kilku zadań, to doskonale Cię pamiętam, bo pięknie wygladałaś:) a poznawać Cię będę tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję z całego serducha organizatorom i uczestnikom - BO WARTO! Takie dni jak ten dają więcej wiary w ludzi! No i wyglądałyście wszystkie TSI - prześlicznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę , że dzieciaczki się nie nudziły. :) super fotki

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem, że facetów nie było ;-) Może więc kiedyś będzie trzeba pomyśleć nad spotkaniem tatusiów blogerów. A najlepiej mam i tatusiów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatusiowie byli, ale do opieki nad dziećmi ;))
      Ale tatusiowe blogerzy, czemu nie, ja jestem za;)

      Usuń
  23. No tak chciałam z Tobą porozmawiać, mam nadzieję, że następnym razem się uda.
    Olu jesteś piękniejsza jeszcze niż na zdjęciach :)
    I taka szczupluteńka!
    I Dzieci masz cudne i Męża przyjaznego bardzo! Super Rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też chciałam, mam nadzieję że będziemy mogły jeszcze pogadać nie raz! :)

      Usuń